2012. április 8., vasárnap

Nyuszis Poszt

Boldog Húsvétot az erre darangolóknak
Zaa
Szóval először is itt egy ilyen nyuszis, a hangulatot megalapozván(kicsit visszatértem az én imádott Sketchfumhoz)....ööö erről asszem ennyit XD



aztán nagyon rákattantam a kawaii style-ra Az utolsó kettő a kevésbé imádott  Tegakie-ban készült...őőő hát erről is ennyit =D






                                                                                                                       


És a végére a legújabb rajzom néhány fázisa. Tizenhét réteg ...fúúúj, nagyon szar volt, a végén kajak nem tudtam mi hol van XD ezért szeretek egyetlen rétegen dolgozni... De ha ilyen nagyon tiszta vonalhatárokat akarok akkor muszáj sok sok réteget használnom...ez van
amúgy ő Amai Debiru a kabalafigurája az egyik Deviantartos csoportnak, egy kis ördöglányka, aki odavan a cuki dolgokért. Jó móka volt lerajzolni.




Mostanában sokat gondolkodok, hogy kéne rajzolni valamelyik mangaantológiába. Meg már a barátaim is mondták, hogy miért nem próbáltam még meg... csak valahogy nem vitt eddig rá a lélek. Igazából nem is tudom miért nem.
Talán az a baj, hogy annyira azért még mindig nem tartom jónak magam, hogy kinyomtatva lássam a munkáimat....meg aztán lehet, hogy fölös erőfeszítés, ha az ember nem kerül be...bár nekem a barátaim azt mondják, hogy biztos, én bekerülnék... asszem mindenkinek ezt mondják a barátaik, ez olyan baráti, dolog, "tuti te leszel a legjobb", "tuti felvesznek", tuti ez tuti az  =D, a barátok nem a realitás talaján állnak. Hmm...hmmm nem tudom XD

azért remélem még lesznek mangaantológiák mire eldöntöm, hogy rajzolok valamelyikbe XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése