2012. április 5., csütörtök

Le post

Először is olyan sulis munkát mutatok, amit múlt héten csináltunk

Az első nem saját, azt még másoltuk (ha jól emlékszem egy horvát animációs arc filmjéből van, ha nem akkor sorry -_-") azért, hogy begyakoroljuk a stílust. Aztán saját karaktereket kellett tervezni, és ugyanazzal a technikával megrajzolni mint az első figurát. A legvégén majd egy morfolódós animáció lesz belőle, mindegyikünk figurája benne lesz és átalakul a másikká és így tovább amíg mindenki figurája ki nem alakul.



Ezt a pár képet pedig ki printscreen-eltem a tavalyi filmemből. Még nem raktam fel sehová, mert nincsenek rajta a tökéletes zörejek, de gondoltam megmutatom milyen is a hangulata (már ha átjön ><)
Az egész kézzel rajzolt animáció, ami az én kedvencem az összes animációs technika közül, el lehet képzelni milyen kiszínezni minden egyes képkockát, türelmetlen embereknek nem ajánlott >< 
Egyébként egyy vers alapján készült, ezért is versfilm =D, A választott vers pedig Varró Dániel Eszedbe jut, hogy eszedbe ne jusson című versecskéje.

Majd ha egyszer úgy alakul felteszem ide a filmet.





Háát ez akkor csinálódott mikor épp nagyon unatkoztam a nagyanyó portáján :)





A legutóbbi rajzom lineartja. A furi az, hogy nem csináltam előfirkát hozzá, hanem egyből a lienarttal kezdtem, az olyan vonalakat amik pedig nem kellettek azokat pedig csak kiradíroztam onnan...hmmm

cső






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése