2012. április 26., csütörtök

Nincs leállás

Új karakterek 
Új képregénybe kezdtem. Nem mintha nem lenne elég eddig is... nem mintha az eddigieket befejeztem volna... De amúgy is ez egy egyfejezetesnek megfelelő hosszúságú lenne...

aaahhh mindegy, ha egyszer rápörgök egy témára akkor nincs mese, rá vagyok pörögve. Most eléggé belejöttem és ezerrel rajzolom a történetet. Csak ne lassuljak le és fejezzem be, napokon belül...ez a terv...drukkoljatok :-D



szóval készül a cucc, itt van pár kép, a vázlatról, tényleg nagyon belejöttem, ma kilenc oldalt vázoltam fel =D, ez nálam jónak számít. 

A történetről nem mondok semmit...találgatni lehet =D
Jah, de annyit mégis, hogy magyar szereplők lesznek benne...bírom amikor magyarok a szereplők :)

Képek

Előlap, borító, kezdőlap, kinek mi tetszik, de nem bizti, hogy ez lesz, mert most támadt egy jobb ötletem XD

nagyon  firkásan vázolok, és főleg az arcokat részletezem, a többi elhanyagolható :)



megin egy lap, hát egyelőre tényleg semmin extra


Most speciel ez a kedvencem a firkavázlatok közül... figyeled azokat a gyöngy betűket =-D...


 ennyit a hobbimról T.T 

2 megjegyzés:

  1. aw már várom ^^ olyan lesz mint az a vadulos? ^^
    kb olyan rövid?

    és am leszel msn-en?? jó vagyok mi itt zargatlak akartam kérdezni valamit O 3 O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaaaj ne haragudj Hangyusz tisztára elfelejtettem válaszolni az sms-edre ><""" olyan sügér vagyok -_-"""
      Bocsi bocsi bocsi ezer meg ezer boooocs!!!!!

      ömm ömmm Milyen vadulos? >< hülye vagyok

      zargass nyugodtan ha kellek, de nem biztos, hogy mostanában felmegyek, sok ideig nem maradhatok a gép előtt, tisztára el vagyok havazva T.T

      Törlés