2013. május 3., péntek

Dr. Genya

Hát itt a nyavasz!! Ültetjük a zöldségeket füvet nyírunk strandra megyünk, ollé!

A természetnek lágy az öle...főleg ha  szivacs van a seggünk alatt 


Voltunk majálison, elég sokan voltak
Mi  arcot festettünk, itt még pangás volt az elején de utána hát fuuu  annyian jöttek mint az állat kajak sor áll előttünk :O nem is tartottunk szünetet és fél hétkor hagytuk abba :O még fotózni sem tudtam pedig volt egy két jó festésem.
Én csak testre festettem, a sláger a cápa az egyszarvú a macska és a kígyó volt. A legnehezebb a hello kitty volt (mondtam a kislánynak aki kérte, hogy azt csak akkor tudom megcsinálni ha van róla kép, ekkor az egy másik kislány pólóján megláttam, hogy tele van hello kittivel és mondtam te most itt maradsz és a pólódról lerajzolom a macskát, szegénykém ott kellett modellt állnia :-D de alapból ő is ott volt a sorban állók közt szóval nem panaszkodhat :-D)
Aztán volt egy kiscsaj, aki boszorkányt akart, OMG mondom magamban ezt mégis hogy gondolod? 
Ami pedig talán a legjobba sikerült az a delfin és a tigris fej, a csá kittin kívül mindegyiket ott randomban találtam ki X"D 
Úgy pörgött az agyam. Csak a végén vettem észre, hogy fáj a fejem X"D

Tízen valahanyadikán megint megyünk festeni egy rendezvényre, meg elvileg juniálison is leszünk. szóval kezd felpörögni a biznisz. XD


Az asztalunk
Jaaj Mjölnír elkezdte rágni a tesóm lábát és belealudt a tevékenységbe...amúgy ő nagyon harapós, mint egy rosszabb kutya 
Vevekojotlről is sikerült egy értékelhető képet készítenem



Tegnap volt tesóm szülinapja és úgy döntöttem gyurmázok neki egy nyakláncot, vagy amit kér, azt mondta egy gombatelepet kér nyakláncban. Szerintem egész király ahhoz képest, hogy kezdő vagyok a gyurmázásban.
A képen épp az látszik, hogy pasztellkréta porral színezem meg egy kicsit, ott ahol moha lenne.


Sütés előtt

Sütés után..ma sikeresen elégettem a mai gyurmáimat, szerencsére ez a gombatelepen nem látszik.





ennyi mára, most nincs rajz....nem várjunk azért körülnézek a firkák között..

...

jee találtam!
ez egy régi firka, csak úgy uncsiból


No de ő egy se nem új se nem régi karakter, nos a blog olvasó, mármint TE valószínűleg nem tudod, hogy nekem irtó sok képregények való sztori ötletem van, nem csak az a pár (ami inkább sok) amit tudatok itt ott, meg elkezdtem mint a DS-t és nem kezdtem el mint pölö Emeséék sztoriját. Nem, nekem sokkal sokkal több sztori ötletem van, próbálom őket rendszerezni nem sok sikerre, van köztük fontosabb (mint a DS) és kevésbé fontosabb (mint a Cookiezoo) de mindegyik a szívem csücske :3
És a fent látható leányzó Lilla egy egy fejezetes ilyen ötlet egyik karaktere, a terv eddigi címe "Colorful" egyszer rám jött az olyan, hogy legalább levázoljam a lányt, ugyanis ebből a sztoriból csak egyetlen egy rajzom van, és azt is csak úgy firkáltam. Amúgy érdekes, hogy a kiscsaj először fiúnak indult majd trap-karaktert akartam belőle, majd ebből lett a lány szép kis kört futottam vele mire idáig elértünk XD A másik meg az, hogy ő csak egy mellékszereplő, nagyon is, mivel ez is egy bl típusú cucc lenne (beteg vagyok XD) Nem tudom ki hogy van vele de én nagyon szeretem, ha egy mellékszereplő személyisége is tök jól ki van dolgozva, és nem csak azért van, hogy kitöltse az űrt, arra ott van a seme :-D Szóval ő Lilla, de nem hiszem, hogy ennél többet foglalkoznék majd vele mert van ennél jobb dolgom is. Például a Play egész első fejezete már nagyon a kész felé megy és közben elkezdtem a másodikat kihúzni, most ez a legfontosabb  meg még egy másik, ami a titkos projektjeim egyike, és valószínűleg a legjobb cucc amit valaha csináltam...



El ne felejtsem fel akarom hívni din-dint ☼


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése