2012. július 15., vasárnap

blöh löh lööh

a legjobb post cím díjra esélyes ugyi?

erre a kakára megy el az időm

félő, hogy szar lesz  a végeredmény... főleg ha már most elégedetlenkedek, amúgy sincs semmi értelme, nemhogy frissítenék inkább oldalakat mi? XD
a másik bajom  meg az, hogy mintha eddig jutottam volna és pont. vegyük a színezést, úgy megrekedtem ennél a színezés típusnál, mint egy szálka a torokban, nem haladok előrébb sem hátrább vágod?
egyszerűen nem fogom fel aggyal, hogy tudnék ennél sokkal jobbat csinálni, pedig látom ám, hogy nem lehetetlen küldetés, mert mások, akik sokkal jobban csinálják azok nyilván megcsinálják, na de itt a kérdés. Hogyan?
szegény srácokban semmi élet...

nem szeretem a sajátomat fikázni (az a többi ember dolga) de egyszerűen miközben ezt csináltam végig éreztem, hogy nem megfelelő. De azért befejezem...asszem XD
áhh...tök mindegy...




 karik valami kimonó szerű ruhában eléggé vázlat és eléggé semmilyen




ez egy vázlat...


...tudom ma nagy igazságokat közlök :-I







És ez egy régi Maya rajz, csak most leltem rá


hát mára ilyen kis össze vissza bejegyzést hoztam ...hmmm


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése