2012. július 5., csütörtök

Agyfagyáááás

Oh oh ez volt ám a nem könnyű hónap fúúúúúúúúh

Hmm hmm ... sokat fogok írni


először is. Május végén elmentünk a sulival a zágrábi animációs fesztiválra. nagyon menő volt kábé non stop animációs filmeket lehetett nézni azon a nem tom hány napon.

A felhozatal irtó vegyes, de gyerekek,...húúúú a versenyfilmek többsége egy borzalom volt -_- . Nem is hittem, hogy ezek komolyan be vannak válogatva. Amin kibuktam az az egyik kedvencem  Don Hertzfeldt (IT'S SUCH A BEAUTIFUL DAY) filmje. Nem akartam elhinni, hogy azt ő csinálta, ilyen hosszú unalmas valamit. Amikor lejátszották az utolsó nap a "legjobbak" filmjeit, és jöttek egymás után az érdekesnél érdekesebb animációs csodák,és megláttuk,hogy ez jön köbö a fél mozi kivonult, akkora botrány, mindenki vonulgatott kifelé a szervezők azt se tudták mit csináljanak. Ez elég égő...főleg Hertzfeldt-nek

Amúgy előtte sem voltak kevésbé szarok, majdnem elsírtam magam a japán filmen, és nem azért mert megható volt, hanem, mert akkora egy szar volt. Hihetetlen, komolyan. Ennél sokkal jobb japán filmeket is vetítettek (mondjuk nem tudom, hogy versenyfilmek voltak e mert elfelejtettem)

Voltak olyanok amik jó stílusban voltak megcsinálva, irtó sokat dolgozhattak vele, ilyen volt azOh Willy.. című dolog amin szintúgy kiakadtam, a nudista világban élő anyakomplexusos hájas csávó és a csöcsös jeti sztorija egy kissé ööö ...

Azér volt pár jó is, mondjuk sokaknak nem jött be Joni Männistö finn arc rendezte Swarming. nekem tetszett, mert bogaras volt...persze undorító is egyben de tetszett :-D

A legjobb viszont egy bábfilm folt,(véleményem szerint legalábbis) amit volt aki letakart szemmel ült végig > <de nekem nagyon bejött, irtó beteg a Robert Morgan rendezte Bobby Yeah, csak erős idegzetűeknek, de kurva jó :-D

Persze ezeken kívül egy rahedli filmet vetítettek(három moziban) és volt pár nagyon jó, csak még a címükre sem emlékszem. A jó vetítések a családi/gyerek filmeknél voltak, a reklámfilmeknél, meg még éjjel nem tudom melyik vetítésen, de sokkal jobbak voltak mint a versenyzők filmjei az száz.

Irtó sokan voltak a fesztiválon, egy csomó országból...japánból is ám :-)


Ő az egyik japán animációs arc, Dina lekapta nekem, köszi Din-din *3*


Aztán. 
"befejeztem a vizsgafilmet" de még nincs kész...érzed az iróniát? mindegy.... majd ha kész kész akkor feltolom valahova, addig egy két printscreen




Sikeresen levizsgáztam ollé! Hivatalos elnevezés szerint mozgóképi animációkészítő vagyok :-) jól hangzik mi?

Háát érdekes volt a vizsga úgy egyébként > < minden nap fél ötkor kelés, több mint tíz tantárgyból szóbelizés O.o irtó fáradtak voltunk a végére. A gyakorlati vizsgákról meg nem is beszélve, 4 órás volt például a storyboard, ennyi idő alatt egy hosszabb sb-ot kellett csinálni, épp belefért az időbe. De a storyboard-ozást nagyon szeretem szal valahol még jó is volt csinálni > <


Hát ennyi volt az Illyéses pályafutásom, voltak kevésbé jó pillanatok de összegezve itt fejlődtem legtöbbet szóval, végülis nem mondhatom, hogy szar volt vagy ilyenek > <

Meg olyan embereket ismertem meg akiket agyon szeretek és nem akarom elveszteni a kapcsolatot velük.


Ott vannak a jó fej osztálytársak, Din-din Fábiék menő humora, *W* a tanárok akikkel bár nem mindíg értettem egyet de bazi sokat tanultam tőlük, Zsófi, Patro, meg mindenki tényleg XD
És még legfőképp a mentorom Fritz Zoli, nem tudom megérdemlem e egyáltalán amiket segített nekem
°.° remélem még összefutok vele pölö képregény fesztiválokon ^^




Tegnap volt a MOME felvételi harmadik fordulójának a vége. Mivel elég friss emlék bővebben tudok róla mit írni XD 
Első nap: 8:40-től kábé gyakorlati feladat karaktertervezés a Kiskakas gyémánt félkrajcárja c. meséhez
meg kellett csinálni a kiskakast és a török császárt három nézetből, egy-egy karakterlapra, ugyanőket mozgásban, és az egyiküket három érzelemmel az arcán.

Erre volt három óra, majd ezután egy óra ebédszünet

A második feladat a kiskakasos sztori egy megadott részletének storyboardozása volt. Erre is három óra volt nagyon rövid idő ez nekem > < épp hogy kész lettem...mondjuk szöveggel nem tudtam kitölteni de szerencsére nem volt kötelező. Meg közben egy irtó nagy álmosság is rám jött, azt hittem ott a papír felett menten elalszom, ki is mentem a mosdóba felfrissíteni magam XD
Fél négykor végeztünk


Második nap: ugyanakkor kezdtünk köbö és krokizni kellett három órán keresztül. A modell olyan 20 percenként váltott pózt, és a legvégén minimum három A3-mas képet kellett leadni, leheőleg mindegyiket más eszközzel és más stílusban elkészítve. Szerintem nem lettek rosszak de már jobbakat is csináltam. Pasztellt, tust, cerkát, akvarellt és színescerkát is használtam, és végül öt cuccot adtam be.

ezután megint egy óra szünet és utána a második rész
A másik feladat térábrázolás volt, kellett keresni egy vagy több helyet az egyetem területén belül
és azt ábrázolni színesben. Kettőt kellett leadni lehetőleg más technikával.
ugyanakkor végeztünk
A harmadik nap (tegnap): Ez volt az interjú napja, be volt osztva kinek mikor kell megjelenni. Mivel egy nyomi vagyok nyolcra mentem és mint kiderült kettőre voltam kiírva X"D hááát el voltunk Din-dinnel valahogy a nagy melegben. Caplattunk a környéken erre arra punnyadtunk itt ott, és végül is eltelt az idő valahogy > <


Amikor sorra kerültünk (előbb én majd Dina jött pont utánam) először be kellett adni az első fordulós cuccokat, a mappát, és ha volt valakinek mozgóképe akkor azt is. A tanerők megnézték egyedül a cuccokat (gondolom itt társították a nevekhez a rajzokat, meg ilyenek XD

Aztán behívtak és kérdeztek.

Kérdezték miért akarok oda járni, mi lesz ha nem vesznek fel, hogy értékeltem az elmúlt napokat, animáción belül melyik munkarész érdekel meg hasonlók. Ja meg hogy van e nyelvvizsgám mert az sokat számít pontoknál...hát azzal sajna nem tudtam dicsekedni XD

Amúgy elég jól ment ez az interjú, sokkal rosszabbra számítottam, de tényleg jó volt, aranyosak voltak.
Ja, meg a végén lehetett vinni az asztalukról ilyen költségeket és gyümölcsöket XD kajak ki voltak oda rakva a paradicsomok és lehetett vinni > <
Vittem is egy paradicsomot meg egy répát :-D




Nos ennyit az életemről XD

Itt egy kis mostanim rajzolás WIP

Emese digitális festés ...egy rétegen





LM.C


most pedig a Playről beszélnék.
 A kövi oldalt nemsokára hozom. Ennyi XD

Jó meleg van mi?




:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése