2012. május 10., csütörtök

Miért pont gore party

A blog címe amúgy egy képregényötlet címe is egyben, aminek egyik szereplője George.,.gondoltam elmondom Hhahaha



Őket meg Hazu-nak egy deviantartos csajszinak rajzoltam és ez a firkavázlat. Az ő karakterei vannak rajta.


Ez pedig a lineart




Hohó ez meg az évek óta rajzolt rajz Kirinek, amit mostanában megint alakítgatok, csak nem túl könnyű...viszont a lány arcával végre valahára meg vagyok elégedve, hehe ez a harmadik típusú arca de a legjobb eddig és remélem maradni is fog. Meg most már a háttér is alakul, és finomítottam a festményen is szóval egészen jól halad a befejezés hosszú ösvényén. Igazából fejben teljesen másképp képzeltem el, a képet csak egyszerűen azt nem tudtam megrajzolni....haaah




Ők ketten pedig egy comissionnak a vázlatai, egy magyar csajszinak csináltam, ők pedig a képregényében szerepelnek



Ez egy VÉRbeli gore kép lesz... mert mostanában kijött rajtam ez a fajta degenerált fan oldalam,.. ez van akinek nem teszik majd becsukja a szemeit




Firkavázlat




És a legjobb, kérem szépen így kell halmozni az élvezeteket, rajzolni, és közben menő mesét nézni, a hé Arnold valami überkirály, és irtóra jó újra nézni :-D


És akkor most a készülő képregényről. Az van hogy bármennyire akartam több lesz mint egy one shot, két fejezetesre kell csinálnom, mert túl sok lett az oldal.  Így az első fejezet már fel van vázolva köbö 50 oldal pfff -_- és elkezdtem a másodikat is ...köbö nem tom hány oldal XD




Kitöröltem a szöveget mert túlságosan olvasható volt XD nem akarom, hogy látszódjon. :-D

ezt az oldalt azért szeretem, mert az alsó képen Álmos arca olyan mint aki mindjárt elmegy ==-D



Ákos, olyan egy kis surmó, látszik a megjátszós kis fején




A második fejezet előlapja, sötét elfekkel





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése