2012. május 29., kedd

Bevégzed

Jaj jaj mennyi minden mondandóm van uh uh uh 

Okés, először is a sulis dolgokról. Elkezdtem a vizsgafilmemet megcsinálni, aaahhhh de borzasztó nehéz és nagyon nem szeretem de muszáj szal ez van. Ismét egy versfilmet kell csinálni két percest, és megint rajzi animálok mint mindig(én hülye) 

Íme ezek a kellékek a munkához: Vettem új dolgokat, négy új cerkát két HB-s és két B-s. Egy új radírt (mert a menő japán radírt erre nem pazarlom az mangarajzoláshoz köll höhöhöh) aztán szzintén HB és B  rotring hegy, egy hegyező, vonalzó, egy rahedli papír( a képen csak a töredéke látható)


aztán ott a storyboard ami alapján készül a cucc, egy kis home made kuka a faragványoknak és lyukasztó shitnek, és maga a lyukasztó


És az isteni világítós tábli


És az egyik legfontosabb, a stift, amire megy a papír, és nem mozdul el, (a filmhez sajna a régi típusút kell használnom, mert csak ahhoz van lyukasztóm)


És itt néhány életkép a készítésről magáról, ez pölö itt a layout vázlat (beállítási rajz, amin egy jelenet összes rétege egy lapon meg van megrajzolva, magyarul a háttér középtér előtér, minden egy rajzon)


Kihúzott rajz és firkavázlat egymás mellett (rajta a főszereplő Pierre)






Aztán. Kaptam Japánból levelet :-D
A Kyoto-i Seika művészeti egyetemről küldték azoknak akik ott voltak a mangás kurzuson, és jelentkeztek, hogy dobják meg őket infóval az egyetemről.
Nemhogy infót de egyenesen felvételi lapot és egy pakk design-olt prospektust küldtek a suliról. A porspektus meg igen visszafogott kifejezés, mert olyan vaskos képekkel teli cuccokat kaptunk, hogy csak néztem mint Rozi a moziban

Tök szürreál, hogy az van ráírva, Japan, még a postás is zavarban volt, mert ily messziről még nem hozott senkinek pakkot

Dísznek tűnik de azt a piros díszt el lehet olvasni...menő *-*


Egy levélke és egy kis valami (full Japánul persze)


Maga a pakk, aminek a tokja is menő nem csak a tartalma *.*






A campus book szeritem a campusról szól :-D tele életképekkel meg arcokkal a suliból...*w* ez is tiszta menőn néz ki és tökre kitesznek magukért a Japánok, hogy odacsábítsák a külföldit, még nyugati irányban is kell olvasni.



Ha jól következtettem  ki akkor a career book a már végzett tanulókat mutatta be, és, hogy mit dolgoznak azóta, az alsó csaj egyértelmű miben dolgozik, ...menő (ha félreértettem akkor sorry)





A kék Studies book a suli szakképzéseit mutatja be, részletesen humorosan(a képekből következtetem :-D)
...menő



na én erre mennék, manga szak :-D hihetetlen és persze menő


Ez pedig inkább a leendő tanuló kis úrmutatója vagy nem tom....


Ez valami egész éves beosztás ami szerint augusztusban kezdődik az tanítás


Maga a jelentkezési lap (persze japánul köll kitölteni)




cuki matricák (annyira japán *O*) menő



Valami hirdetés, talán nyílt nap lesz a suliban...haaah utálok csóró  lenni T.T


Háát igen, úgy érzem a mangakurzuson résztvevők közül igen kevesen fognak jelentkezni,(főleg nem a mentorom, mert ő is kapott, nézett biztos nagyokat XD) de azért tényleg tök jófejség a japánoktól, hogy ilyen cuccot küldenek ide a nyomi magyaroknak, a tré kis országukba. Thanks Japan! menő vagy :-)









Megint más téma. Új kedvencem a cipőm :-D Annyira király, Adidas, és annyira áááhhhhh imádom <3 Legalább három évig nem kapok újat XD






És végül a készülő képregényről ami egyre gyanúsabban három fejezetessé fog bővülni (na erre nem számítottam) 

Szóval címet is kapott: Play és el is kezdtem kihúzni oh yeaaah
Mivel csóró vagyok XD a sima kék golyóstollat hívtam segítségül és azzal húzogatom ki, és utána be a photoshopba aztán done




Őőő még utófotónak egy kép a múlt heti jégeső terméseiből...big jegek


ja meg sajnos nem voltam LM.C koncerten...megint ToT mi lesz így velem......*sír, sír*
nem baj, nem dőlt össze a wilág...
amúgy már hetek óta nem tudok leakadni a legújabb albumukról a Srong Pop-ról annnyira ááááhhh, bennük nem lehet csalódni <3 

Ja meg tisztára animézős időszakom van :-) van egy nagyon jó kis akciós anime irtó jó karakterekkel és végre van egy gyerekkarakter  akit szeretni is lehet, ő Jonah <3 az anime  meg a Jormungrand (lehet most elcsűrtem a nevét de nem tom... mindegy) szóval ajánlós nagyon még annak is aki nem annyira bírja az akciósat, mert én se vagyok egy akcióbuzi de ez nagyon jó, és a főszereplő csaj is egészen egyedi karakter azokkal a róka szemeivel (az openingje meg aláz)
A másik meg a Tsuritama...az akkora egy dilis anime, hogy hihetetlen, de irtó aranyos, és tulajdonképpen az egész a pecázásról szól =-D


Na, Done

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése