2019. március 1., péntek

Utolsó oldal Első oldal

Ami most megy Zaanál: A Desert Shark hatodik fejezet uccsó négy oldalát egyszerre csinálom, az utolsó oldalt kell még kidolgozni úgy igazán rajzilag, mert azt egyáltalán nem rajzoltam meg régen. Aztán tónus, szöveg, egyebek. A négy oldalt egyszerre akarom felrakni de lehet, hogy külön fogom. 
Aztán elkezdem az újrarajzot, kábé a hatodik fejezet közepéig. Hát ez a nagy terv.

Lesz egy rövid prológus, és még mindig nem tudom mivel rajzoljak de szerintem tök random lesz.
Az első fejezet jó hosszú, a vázlat 47 oldal a régi 28. Sok új dolog lesz de inkább a kidolgozottság jobb.

A háttereket digibe tervezem meg, itt főképp a belső terekre gondolok. Vannak online belső tér tervező oldalak, ahol berendezhetsz házat, szobákat mindent, na itt megtervezem a házat(a tesóm segítségével, mert neki irtó jó szeme van ehhez.) Majd egyszerűen átmásolom abba a szögbe, ami nekem a képkockához kell. Tök jó, mert kimenti 3D-ben a képeket és a kameraállást is be lehet állítani, sőt a fényeket is, és azt is be lehet állítani, hogy ha beraksz egy lámpát akkor világítson e vagy sem. Ezek marha jó segítségek. Persze plusz pénzért még jobb minőségben ki lehet menteni a képeket, de szerintem már ez is elég jó.
Karikék házát már megterveztük, ugye legelőször az ő házukban van jelenet. A tesóm tök jó ebben tényleg, ha én tervezném a házat nagyon tré lenne. Van egy két dolog, amit nem lehet megcsinálni, vagy még én nem jöttem rá de például padló süllyesztést nem tudom hogy lehetne, ugye a japán bejárat egy kicsit lejjebb van, mint a padló többi része, és van egy emelés is az ő padlójukon, és ezt is csak trükkel tudtam kivitelezni.


Még sajna nincs teljesen berendezve, mert irtó sok idő eldönteni mi hol legyen, meg annyi bútor van, mint a szemét, a bőség zavara. Jó, nem mindenből van sok de pölö ágyból úristen rengeteg van. Van egy két bug a programban de elviselhető. Ilyen Karikék házának alaprajza. Nagy házuk van egy átlag japánéhoz képest, mert apja építész szóval pénzesek és volt pénzük átalakításra. plusz van egy emelet az Karikék birodalma saját fürdővel, de közös szobával.



És így néz ki a  3D verzió, be még előnézet formában.




és ugyanez a szög kimentve, jó, ez még elég steril de majd belakják a karijaim




És itt random beraktam pár lámpát, hogy lehessen látni be lehet állítani őket, hogy világítsanak




és ez öcsi és Karik szobája sok éve terveztem már lehet még alakítok rajta, mert semmi stílusa, és irtó piciknek tűnnek az ágyak.
 Megnéztem. Ebben az ágyban el sem férne Karik, szóval tuti csere lesz.




másik szög. A szekrényeket viszont imádom aaaah!




ja meg elkezdtem a reloaded borítóját is megcsinálni. Azt akartam, hogy plakátszerű legyen és, hogy ne valami humoros cuccot gondoljanak bele az emberek, hanem valami tök mást, deep drámát, valami kalandot, vagy ilyesmit.




most pedig itt tart. teljes a káosz. Háháháhá!
Eskü nem tom mi történik itt. sírok XD






Ja, az inktobert nem csináltam végig XD 



amúgy nem is ezekről akartam írni eredetileg, de már fáradt vagyok szal marad a kövi bejegyzésbe.  XD


Ja, majd elfelejtettem: Hangy (Ezt csak beavatottak értik bocsika)


pá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése