2018. szeptember 24., hétfő

Mr. farkas enne egy kis husikát?

juuj megjött a Pentel ecsettoll amit rendeltem szal le is teszteltem rögtön.
Nagyon jó az ecsete, a legvége a hegye nagyon puhán hajlik, ami szerintem tök jó. Tény az is, hogy nem vagyok ehhez szokva, hogy ecsettel tusozzak de majd gyakorlok.

viszont nem való mindenféle laphoz, elején mondtam magamnak, hogy akvarell papír tuti jó lesz, azon biztos gyönyörűen fog majd, hát ja, de nem mindegy milyen az az akvarell papír.

Nade ne menjünk ennyire előre.

Íme ez az, a Pentel pocket brush pen. Elég elterjedt mondhatni hype cucc a tradisok között, na gondolta Zaa neki is kell egy ilyen. :D Azt is olvastam, hogy nagyon jó, szal nem csak azért vettem, mert menő.
De egy kicsit azért is X"D
De állítólag a kuretake is gyárt egy hasonló kis mókát, na majd azt is felkutatom és megpróbálom nem megvenni. höhö



úgy működik, mint a patronos töltőtollak, a tollhoz két patront adnak, de én rendeltem hozzá plusz négy patront, mert szerintem kettő nem lesz elég, főleg ha használom inktoberben. Amúgy bazi drága egy cucc, magyarba négyezer alatt nem is találtam, legalábbis webshopban, plusz szállítás ugye. hmmm ja, Szal ebayről rendeltem köbö 3700 ért amiben benne van a plusz négy patron is.




Sakkor a feketeleves. Nagy vidáman felrajzoltam valamit egy akvarell papírra, hogy alkossak is ha már kipróbálom, ne csak úgy huzogassam a vonalakat és ne pocsékoljam a drága cuccot, ami benne van.
Ezen a lapon nagyon nem nézett ki jól az eredmény. ಠ╭╮ಠ
A papír nem egy ismert márka a cartiera magnani és egy hot pressed papír. Azért vettem még tavaly, mert százszázalékos pamut, és kíváncsi voltam miben más, mint a nem pamutból készült papírok. Igazából gőzöm sincs mit kéne érezni a többi papírhoz képest. Most már kicsit bánom, hogy nem durva felületűt vettem, mert szerintem ez lehetett talán az oka, annak, hogy így terjedt a tus. Talán a forrón préseléstől a papír valahogy másabb lesz vagy nem tom. ¯\_(ツ)_/¯




Itt egy Fabriano papíron próbáltam ki a tollat, be ez már cold press.
Egy icipicit elfolyik ez is de sokkal kevésbé látszik. ┐(´ー`)┌




Itt meg a moleskine lapjain próbáltam ki. Ez a legjobb, szép élesek a vonalak, pedig a papír is vékonyabb, mint az előző kettőnél, ki érti ezt ¯\_(ツ)_/¯



A végén meg megnéztem mennyire vízálló. Ezen a teszten simán átment az ecsettoll.
Egy öcsit pacsáztam össze, hát festeni még mindig nem tudok de próbálkozok. Szegény gyerek vállára akartam szeplőket de lemaradtak ¯\_(ツ)_/¯



Összességében nagyon tetszik a toll, irtó jó érzés vele festeni.
Viszont az nagy kár, hogy a vastagabb lapok közt is válogatni kell, hogy melyikre dolgozhat vele az ember. Zaa a színével sincs teljesen kibékülve, mert nem szuper fekete, de eléggé sötét ahhoz, hogy ne utáljam, hanem inkább szeressem. ¯\_(ツ)_/¯



A bejegyzést pedig zárjuk a nap emoticonjával azaz,

¯\_(ツ)_/¯

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése