2018. augusztus 14., kedd

A képregény rajzolás förtelmei

Folytattam a képregi rajzolást.

 Még nem töltöttem egyiket sem fel, mert egyik sincs teljesen kész, hiányoznak a panelek, árnyékok, screentone-ok, na meg a szöveg és a bubi is. Viszont egy csomó oldalt előkészítettem. Megrajzoltam azokat az oldalakat is amikről már írtam egyszer, hogy újonnan kellett megrajzolni őket T.T Hát végül csak megtörtént. 


Tarikut legtöbbször szemcsi nélkül rajzolom, csak digiben kerül rá. Szeretem, hogy van belőle ilyen és olyan verzió is, még ha nem is használom semmire. Meg ha megrajzolnám papíron és elrontom nehezebb korrigálni a szemüveget is kerülgetni kéne.


Itt is egy utólagos digis belerajzolás van. Egy táblán japán felirat, az ilyeneket is inkább későbbre hagyom, mert könnyebb javítgatni.



 De mint már szintén írtam a legtöbb oldal már rég meg van rajzolva. Viszont irtó sok felújítást igényel, mert mai szemmel blöeee. :D Szóval kábé így fest egy felújított képkocka, itt pont Karik volt akin plasztikai beavatkozást kellett végezni. Lett két verzió belőle, mert alig tudtam dönteni köztük. Valszeg a csukott szemű lesz a képregényben. Vagy nem.



 ᕕ( ◔3◔)ᕗ

2 megjegyzés:

  1. blöaehrafjazrwaa4a3ahhhaagngjdsgkjs
    (っ・ω・)っ≡≡≡≡≡≡☆

    VálaszTörlés