2018. április 29., vasárnap

"nyimi-nyami, nyali-fali, szipi-szopi, digi-

dugi"


pfff
ಠ◡ಠ
ez egy szöveg részlet a desert shark-ból, hát ehem... nem egy életrajzi dráma. :"D

amúgy az elmult négy napban három új képregény oldalt csináltam szal büszke vagyok magamra
 (ง •̀ω•́)ง✧

ez egy részlet, rajta Zsófi és Kati akiket a középiskolás osztálytársaimról mintáztam. Bele akartak kerülni a képregibe hát bele raktam őket :) a személyiségük is nagyjából azonos de azért kicsit eltúloztam a karakterüket, hogy jobban passzoljanak az extrém dilis társasághoz.



ezzel szemben a tornázás totál csőd. Közben a rokonaim közül egy csomó sportol és én csak nézem az eredményeiket, miközben három hatalmas csokis sütit tolok a fejembe, és felváltva görnyedek vagy az asztal vagy a tévé vagy a gép előtt. Rettenet bűntudatom van, hogy abbahagytam. Remélem nemsokára újra lesz lelki erőm folytatni. Azaz újrakezdeni (ಥ_ʖಥ)

imádom ezeket az emojikat, annyira cukik és visszaadják az érzelmeket. és nem kell csak az ikszdét és annak verzióit használnom. Szóval (つ◕౪◕)つ━☆゚.*・。゚

jah azt írtam már, hogy így laza fél évvel lemaradva végre láttam a Thor harmadik részét? Imádom!! I.M.Á.D.O.M.
hogy én miért nem moziban néztem!? Rejtély, mert elvileg elmentünk volna rá de asszem részemről volt csak nagy az érdeklődés tesóm eléggé ilyen meh volt, és én moziba vele megyek általába. Értsd: mindig. Egyedül menne a halál, vagy akinek két anyja van :"D de most kezdem átértékelni a berögzült szokásaimat, mert tesóm valami érthetetlen okból vajon miért
¯\_༼ ಥ ‿ ಥ ༽_/¯ bánja hogy nem mentünk el ◔_◔ cöhh...

jah van egy egész jó rajzom. az úgy volt, hogy feltöltöttem az egyik friss oldalt a DS-hez és pihi képpen gondoltam firkálok valamit tegakie-ban. Amúgy kábé az a firkafüzetem.
Szóval egész jó kis Karik fej lett és amikor közzé akartam tenni jött az error felirat. A lényeg, hogy nem sikerült a közzététel és ilyenkor elveszik a rajz. na de Ződalma legtöbb esetben fel van készülve erre és egy belső hang azt mondta, nyomj egy printscreent Zaa. Zaa nyomott egy képernyőfotót még a mentés előtt a bizti kedvéért, bár nem a végső rajzon de azért megmentettem. A teg rajzok alapból kicsik ezért könnyű őket így lementeni. mentés máskénttel szerkesztés közben nem lehet.
szóval lementettem a rajzt és saiban kinagyítottam és újra rajzoltam gyorsan. Nagyban, szebben színesben, meg minden csilli-villi. Íme.

az eredeti:
további fázisképek






bírom a fény izéket rajta. a kövi kötetnek lehetne a borítója.

A kövi kötetnek...ಥ◡ಥ





persze ez egy ilyen gyors izé, ennél sokkal jobban ki kéne dolgozni.
bejön ez az ecset beállítás




Plusz a végére egy semmilyen szinten nem izgi téma, de lemorzsoltam a tavaly leszedett és kiszárított saját termesztésű pattogtatni való kukoricát. Húú tök kivi vagyok, hogy milyenek lettek, hogy szépen kipattognak e vagy sem. Remélem siker és csinálok sok kukoricát filmnézéshez.





Most amúgy animálok. Egy diplomafilmbe segítek be.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése