2018. március 7., szerda

Porcukorba forgatott pirított semmi

Le a kalappal előttem, már megint írok.

Sőt rajzoltam is.


képregit juhúú
itt egy oldal amin pont dolgozok. Így néz ki a csak tradis részekkel, a többi mind digibe kerül rá, vagy kerül le róla, mert mint látszik sok a kosz amit ki kell photoshopolni .


Na akk leírom milyen drámákat élek át mostanában. :""D
Mártós tussal dolgoznék legszívesebben de azt nem tom hordozni, meg dobálni, azt csak asztalnál lehet használni, ráadásul kicsit macera.
Szóval alternatív tollakat kerestem/keresek amik jó kihúzáshoz. Vetten egy tök olcsó Marvy tűfilcet(vagy hogy mondják ezeket ) de szörnyű volt egy kis radírtól kijön, tök megkopik, és eleve inkább sötétszürke mint fekete.  :/ és eltökéltem, hogy akkor beruházok valami márkásra, hátha a menő híres márkás cucc az olyan is lesz, mint amit elvárok. vettem két Copic ugyan ilyen cuccot.
Háát gyerekek ez ugyan az csak szebb a csomagolás...........

Kicsit kiborultam, tényleg, ez az a híres Copic, há hát ez...Eskü full ugyan az az anyag van benne, mint a Marvy ban :"""D Hű a nevéhez. Úgy kopik a papírról, hogy öröm nézni (nem az a vidám öröm, hanem a sírós) a színe meg, egy fokkal, egy apró fokkal világosabb mint a marvy :((((  hát ezt jól benéztem.
 Mivel rohadtul idegesít, de tényleg, gondolkodom, hogy mit tehetnék Esetleg veszek egy olyan spéci kék cerkát vagy rotringot, ami nem szkennelődik be, ha csak a tollrajzot akarom beszkennelni, de igazából utálnám ott hagyni a cerka rajzot. Vagy külön papíron vázlatolhatnék és másikon menne a kihúzás -_- Papírpazarlás és már most utálom az ötletet. :D Vagy keresem tovább az ideális tollat. van ilyen? Tény, hogy kicsit simábban jön a tus a copic-ból mint a 250 forintos marvyból, de az még nem elég. Tényleg nem értem miért nem fekete a tus ami benne van, de csináltam tesztet, annyira kiakadtam :""D majd felrakom. Az egészben az a legviccesebb, hogy kipróbáltam mellettük egy no name tűfilcet amit a 100-as boltból vettem
Konklúzió: A kínai "gagyi" sokkal sötétebb, és sokkal ellenállóbb a radírnak. Nem hittem el.

Viszont a másik kettő vízálló.

Fantasztikus, az nagyon fog kelleni, kihúzáshoz.

Szóval ha valaki olvassa, hahóó, hahó!  és tud egy jó kis kihúzó tollat ajánlani, ami lehetőleg nem kopik ki fele olyan világosra, mint amilyen volt, azt ossza meg már velem :""D Az sem ártana ha igazán sötét fekete lenne, de eskü kiegyezek egy ilyen szürkésben is csak ne vigye a radír ha már eleve szürkés T.T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése