2018. január 6., szombat

Tales Of Ithiria

Azt mondtam már, hogy karácsony mániás vagyok? Nem mi? Hát az vagyok, imádom a hangulatot, a sok sütit, a kötelező pihit(ki nem), a karifát meg mindent. Nálunk a figyelem a kajára a hangulatra és a pihire esik :) Mi nem ajándékozunk már egy ideje szóval a karácsony ezen stresszes sokak által utált része kimarad Muhahaha! Én sokkal nagyobb sokkban vagyok ha nincs fa. Egyszer nem volt fánk, hát az a depi ami rám szállt, ...pfff nem éreztem a karácsony szellemét. De soha többé nem lesz olyan *lekopogja* mert műanyag fenyőt vettünk. Sokáig irtóztam a gondolattól de aztán beláttam ez a könnyebb út. Szóval most először van műfenyőnk de el kell mondanom, gyönyörű TwT Csodálatos. Az illata hiányzik egyedül, vettünk fenyőolajat hogy becseppentsünk pár dolgot körülötte de nem az igazi így töményen.
A tornában holtponton vagyok az inktober óta zötyögősen majd rá egy hónapja szinte egyáltalán nem tornázok. Mocskosul rossz érzés, mert nem akarom, hogy kárba vesszen amit eddig csináltam de olyan nehéz most tényleg nem tudom egyszerűen rávenni magam a mozgásra. Minden este eldöntöm, hogy majd holnap reggel újult erővel elkezdem, reggel eldöntöm, hogy majd aznap este és mikor eljön az este megint a másnap reggelre tolom. Mi ez az egész?! °__°" és ez megy mint egy körforgás

Rajzolni kedvem nincs nagyon, és van csomó befejezni való rajz meg minden, amivel kéne foglalkoznom. De olyan nehéz rávennem magam. Aztán akartam képregényt karira csinálni a facebookra de helyette inkább elővettem egy régi képregit (nekem rengeteg képregényem van félkészen/készen a fiókban XD) helyrepofoztam és azt raktam fel. De most a szünetben elővettem azt a képregit, amit még tavaly karácsonyra akartam megcsinálni. Kitaláltam a sztorikát és felvázoltam. Megint egy hülyeség máshoz nincs kedvem.
Meg amit csinálgatok  viszonylag rendszeresen de szerintem ide nem is írtam róla az a pólóminták készítése egy pólós oldalra a teepublicra hátha sikerül eladni belőlük. Jó móka, mert egy csomó rajzot fel lehet pólóra is használni, amivel amúgy nem kezdek semmit. Meg az inktoberrel a tradihoz megjött a kedvem és kis egyszerű cicás mintákat rajzolni pár perc alatt nem nagy kunszt és kis szerkesztéssel jó kis mintákat lehet csinálni belőlük. Meg megpróbálom reklámozni is de sajna ez a önreklám izé nekem sosem megy túl jól. :D de azért megpróbálom a twittert erre tartani. Facebookot nem találom erre jónak, eleve szinte csak magyarok követnek ott, és nem a magyar pénztárcákhoz vannak árazva a termékek. Meg a twitterben jól működik a hashtag dolog, szóval nem a követők száma a mérvadó. Persze biztos az sem árt XD

Szilveszterkor nem találtam a helyem, fenn akartam maradni sokáig, nemtom miért, valamit rajzolni akartam de nem tudtam mi legyen az. Aztán az lett belőle, hogy egy tök régi vázlatot megnyitottam SAI-ban és ebbe abba belerajzoltam még pár vonalat, mentettem, megnyitottam egy másikat, ami megint ilyen sehol nem tart vázlat izé, és abba is bele nyúltam, és ezt csináltam egy pár rajzzal. Persze egyikkel sem haladtam értékelhető mennyiséget. Egyszerűen képtelen vagyok befejezni a retek kis rajzaimat. XD
na mindegy :/ 

ez is egy azok közül. Miki elesett a Lang épp fel akarja segíteni, és természetesen ruha is lenne rajtuk csak az első fázisban én pucéran rajzolok mindenkit.. Szóval ha valaki valami illetlen nem túl erkölcsös dolgot lát bele annak mocskos a fantáziája. nagyon mocskos. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése