2016. március 27., vasárnap

...és rajzikálok is!

Csak az a baj hogy nincs nagy kedvem a sok félbemaradt rajzot befejezni, mert ha rájuk gondolok már eehhh... Akarni akarom, csak annyi van, mint a dög, hogy a fenébe lehet ennyi befejezetlen rajzom? Szerintem ebben rekord tartó vagyok. Nem nagy büszkeség...



jöjjenek a rajzikák, régiek főleg, lesz itt minden.

Kezdetnek egy Emese valami erőkörrel a lábainál, amúgy nem tud ilyen erő izéket szal nem tudom miért rajzoltam köré XD csak simán át tud változni de az sokkal durvább, mint egy gagyi erőkör.


Ezeket eddig csak egy facebook csoportban mutogattam, de ideje megosztanom nyilvánosan is.

Random csaj

Egy kis barátnőm Nadu megmangásítva




Ennek az volt a lényege, hogy mindenki rajzol egy figut és a többiek ugyan azt saját stílusba



ez is ilyen volt



random csaj


Stílussal szórakozás


cukilány a vízben



Menő cukilány(a lábai szörnyűek XD)



Torz cukilány, egy fura fegyverrel



Robot srácot épp tuningolják...asszem





Kark chibi. Az elején imádtam de kábé pár nap múlva elviselni sem tudtam a feje kinézetét...vagy nem is tudom... de szörnyen néz ki és a fejével van a gond de nem tudom mi az :"D

Ez egy Miku Zöldalma verzióban :) Ez a Miku a Nyíl fedőnevet kapta. 


Miku szintén, kicsit más lett a haj izéje, nem teljesen kocka, nekem tetszik :)





Ryu-gha meztelenül. Az eredeti cenzúra nélkül a ygallery-ben van. Ott vannak a perverz dolgok Zöldalmától.



Öcsi és a cica klub



Egy pár éve csinálom a tökéletes karilapokat a DS fiúknak, sehol nem tartok még de néha születnek rajzok, amiket a karilapokhoz fogok használni, ezt Eluid karilapjához fogom használni, a szemből lévőt, mert igazán Eluidos feje lett.


ennyi mára.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése