2015. április 18., szombat

régi dolgok

üdv lények!

Van egy elég régen rajzolt kis szösszenet a Desert Shark-hoz, csak pár oldal, egy kis extrának készítettem de nem fejeztem be. Viszont különálló sztorikból áll, szóval gyorsan előkaptam bescanneltem, kiradíroztam a durva hibákat és most felraktam. Régi tényleg, köbö 2010-ben rajzolhattam, nem tudom pontosan. Szóval nem egy szép rajzolás, erre fel kell készülni XD
Nekem tényleg csomó cuccom csak úgy van a fiókban és vár, hogy tegyek vele valamit. Magam sem tudom miért nem rakom fel ezeket legalább ide. Valószínű valamit hiányolok bennük, befejezetlennek érzem őket. Mint amúgy ezt is, amihez lenne még egy rahedli ötletem, de nem rajzolom le.

 Oldalt is megtalálható lesz majd a DS-nél.


Padtársak
Ez a rövid extra vicces jelenetekkel a G osztály padtársi kapcsolatairól. Ugye mindenki tudja, ha valakivel egy padnál kell ülni akár évekig, azzal egészen más kapcsolatunk lesz, mint a többiekkel.
Egyelőre két kis jelenet van de ha valamikor lesz még akkor hozzárakom.


Jelenleg nem olvasható!


Olvasáshoz katt a képre

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. igen, mert eltűnt az oldal ahova felraktam. Nemsokára kijavítom, és majd kiírom ide egy posztban.

      Törlés