2014. december 12., péntek

Utálom a bizonytalan embereket. ...vagy mégse?

Üdv lények!
mivel nincs időm rajzolni, mutatok régebbi rajzot. Amit ígértem.

Hogyan készült a Mondós naptárpályázatra a rajzom. Ha valakinek deja vu-je van nem kell meglepődni tavaly ilyenkor is jelentkeztem ugyanerre a pályázatra, csak akkor nem nyertem. Most meg de. Muhahahahaha!!!


No nézzük, hogyan készült a rajz.

Először is az alapötlet egy anime rajongó lány volt, suliba menet, a cuccai meg tele vannak kis animés biszbaszokkal nem elfelejtkezve nyufi-kunról és a Mondo magazinról magáról. Plusz aki szemfüles az észreveszi, hogy feltűnik benne a tavalyi naptár tervemről a négy évszak lány.


Durva, hogy amikor ezt a vázlatot rajzoltam még tetszett is de most utólag ránézve egy kalap szar. Tök nyomorék a feje, meg úgy az egész, muszáj volt még rajta korrigálni. 


Korrekció megvolt. Ez a különbség ha fejből rajzolok testet vagy ha referenciát használok, sokkal élethűbb ha élő modellről van rajzolva a figura. Az élő modell pedig szerény személyem volt :-D 
Itt sokat változtattam az arcán, hogy értékelhető legyen. Ezek után ki is lett húzva, és mint látható a tatyója is kapott egy egyedi designt, cuki macskásat. Ebben a fázisban a lienart és a vázlat is sok rétegben van még. Például maga a haj lineart kábé három-négy rétegen van. A test a ruha az arc és az egyéb kiegészítők szintén külön.


Itt már a teljes lineart egyben. Az előzőhöz képest a szemek állásán változtattam, mert valahogy fura volt, hogy annyira fent vannak, plusz az agyát is kisebbre vetten. 


Színezés. Bőrszín külön rétegen, legtöbbször ezzel kezdem a színezést.

Hajszín külön rétegen, ahogy a szemszín is. A táska nyufi-kunékkal egy rétegre került. És egy hajcsatot is rajzoltam a hajába gyorsan. (cicásat persze :D)


A ruha két rétegben kapott színeket, egy az átmenetes kéknek és egy az árnyékoknak, azt későbbi képen mutatom. A szemét is részleteztem.


Az apró dolgok kidolgozása. A magazin, a kulcstartók, kitűzők, a tatyó zsinórja. Ja és a gatya.


A felsője árnyékai.


A befejezésnél került rá a sok kicsi részlet, mint az arcpír a szeplők a fények, kulcs és a csatt színe.
És egy fülbevaló. Ráadás egy japán szöveg: ya-o-i 
Pffft :P

Jött a háttér. Na igen itt általában, változtatok a koncepción, és az alap felhő és természet tematikát választom, mert az biztos megy. Most is ez volt a történet. :/ Tehát égbolt átmenetet raktam be elsőnek.


Fű, meg természet.


Pipacsok. Ezek elég szépek lettek, még én is meglepődtem XD Biztos még rajzolok pipacsokat.


Felhők. Egyszerű de nagyszerű :)


Szitakötő, és pár rovar


Árnyék.


Textúra.

Az árnyékot kicsit finomítottam, és picit minden más színű a cmyk-ba konvertálás miatt. De nekem tetszik, ez a krémes szín is. Bár jobb lett volna abban kezdeni az egészet de a SAI nem ismeri a cmyk-t :/ viszont ott szebben lehet festeni, mint Photoshopban (lásd pipacsok)  szóval inkább a későbbi konvertálást választottam.


Naptár szöveg. Nem akartam túl csicsázni, a cél, hogy jól olvasható legyen, de azért a háttérben lévő dolgok is látszódjanak kicsit. A 2015-öt meg direkt jó nagyra vettem.

Nagyon örülök, hogy nyertem, jessz `^w^´ Nagyon akartam, wáháháhá! Siker.


Jövőre is csinálok naptárat, ez az egyik tervem, de nem erre a pályázatra, hanem csak úgy Desert Shark-osat...mondjuk ezt már tervezem egy három éve X""D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése