2013. december 1., vasárnap

Ötletes cím

Úgy döntöttem most is írok valamit.
...
Valami.


XD

jó, poén befejez.
Akkor is blogolni fogok, hogy rohadjak meg. :-D gyorsan megnézem van e olyan, amit fel vagyok hajlandó rakni...

Van.

Karik. Természetesen.
És nincs kész. Természetesen.  XD



ez azt hiszem az eddigi legnormálisabb rajz lesz róla és pluszba színes. De komolyan, nincs róla egy épkézláb színes rajz amit befejeztem volna :"I Rájöttem, hogy rendelésre a rajzokat sokkal jobban megcsinálom, mint a sajátokat. Sokkal kidolgozottabban és igényesebben, mert tökéletes munkát akarok végezni :-D a sajátoknál meg kapkodok, csak legyen már kész amit kitaláltam. Mondjuk ez így még mindig jobb mintha fordítva lenne.



Ha már megrendelt rajzok. Pár vázlatot mutatok.
Arra is rájöttem, hogy majd emelnem kell az árakat. Nem akartam de nagyon lassan rajzolok egy rajzot és ez nem éri meg így sajnos. :-I
És még valamire sikerült rájönnöm (ez a felfedezések időszaka), hogy amit eddig minimál háttérnek gondoltam az igazából háttér, és arra is mocsok sok idő elmegy, szóval külön kell felszámolnom.





És egymást érik a BL tartalmú megrendelések, és még nincs vége hmmm *ördögi vigyor*



pár percesek








FIN


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése