2013. június 30., vasárnap

Mellőzzük a helyesírást...egyelőre. Avagy dübörög a Play

Az, hogy dübörög igen erős kifejezés de folytatódik. Feltöltöttem az új borítót fejezetcímeket satöbbit (így még több oldalnak tűnik XD) meg plusz nyolc új oldal is van, így összesen húsz. Előlapokkal együtt kereken ötven oldal lesz, szóval van még mit csinálnom. Amúgy nem tudom írtam e de hat fejezetes lesz. Mielőtt bárki kiakadna a helyesírási hibákon szólok, hogy keresek egy embert aki átnézi és kijavítja őket és akkor majd újra feltöltöm jól, de egyszerűen nem tudok helyesen írni nem látom a hibákat. Viszont legalább tudom, hogy vannak... ez olyan mint a gondolat nem látjuk de van :-)



meg most nézegetem a régi rajzaimat olyan vicces, ezt még egérrel rajzoltam, és egy órarendet is csináltam belőle..ahhh a régi egerezős idők...








ezt meg most rajzoltam, ezzel kívánok jó éjt höhö
ők Miki és Lang a DS-ből









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése