2013. április 16., kedd

Majdnem semmi

Garázdálkodván a Deviantarton látom, hogy mennyire mennek az adoptálható karakterek. Aki nem tudja mi az: tervezel egy karaktert és eladod. Jó esetben pénzért, még jobb esetben sok pénzért. Mondom nem maradhatok ki ebből a fasza kis mókából és még pénzt is kereshetek vele. Haha :-D

Mondom egyből olyat találok ki, hogy csak párban adom a két karaktert és akkor még nagyobbat kaszálhatok ahahahaha mekkora ötlet. És akkor megrajzoltam az első ilyen párt íme a yaoi démonfúkák.


nézem, nézem a végeredményt, torzul az arcom, basszus én ezeket tuti nem adom senkinek...:-O  nem tudok megválni ilyen könnyen a babáimtól *3* olyan rohadtul hozzá nőnek a szívemhez, még akkor is ha csak egyszer rajzolom meg őket. Szóval nem adom SOHA! muhahahhaha ennyit a nagy kaszálásról... X"D

Mivel Emeséék világa nagyon illik hozzájuk úgy gondolom bele is passzintom őket. Jó lesz ez így.






Karik és a tesója..feje legalábbis
Meg ezt tök jó lenne digitálisan megrajzolni.






Épp ezt is folytattam mostanában, jó régen kezdtem el XD sosem fejezem be...plusz istenem de utálom már most a hátteret, a legrosszabb fajtájú nem csak hogy háttér de még épület is, a legeslegrosszabb. És egy rétegen. 





A nyilas horoszkóp mint egy furcsa lény, nemsokára befejezve. szerintem csodás




ennyi mára, üdv csá heló, lucifer kísérje utatokat hazafelé...


5 megjegyzés:

  1. Amúgy adoptable karakternek olyat kell, ami nem áll közel hozzád, mert akkor el tudod adni xDD Pl ha nem szereted a cukit, akkor csinálj cukit :'D

    Amúgy nem értem hogy tudsz ilyen szépeket egy rétegen csinálni digitálisan oAo egy isten vagy! x3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha na igen ez eszembe se jutott, lehet, hogy mechát kéne terveznem vagy magical girl-t ó anyám ez jó ötlet!! :O
      De benne van a pakliban, hogy az is megtetszene, mert saját tervezés :-D


      Amúgy ha belegondolsz a tradis munkák is egy rétegen készülnek, ugyan azt kell csinálni csak digitálisan. Szerintem tök poén, én pölö akkor sem csinálok még egy réteget ha csak egy effekt miatt kéne. Meg van kötve a kezem, hogy csak azon az egy rétegen csinálhatom a képet ez kihívás :-D
      csak ajánlani tudom ;D



      Törlés
    2. Igen, azt tudom, de a tradi nekem valahogy annyira más XD Próbálkoztam már 1 rétegessel... halott ötlet :'DD Ebben csak te vagy a nagyon jó :P :D

      Törlés
    3. kinek mi jön be, de gondolom gyakorlással bárkinek menne. annyira jó meg én sem vagyok mint amennyire lenni szeretnék sajnos XD

      Törlés
    4. Kíváncsi leszek hogy milyen lesz a jövőben az a sok kép amit csinálni fogsz majd *-*

      Törlés