2013. január 29., kedd

Festés

Festettem. Art trade-eltem Eeniivel és a lényeg az volt, hogy kézzel készült rajz vagy festmény legyen, így megpróbáltam mindent beleadni. Az alábbiakban megmutatom miképpen hoztam össze a cuccot :-D





Először vázlatot csináltam és utána cerkával kihúztam, de csak halványan





És utána kihúztam sakura micron tollal aminek 03-mas a hegye





Kihúzás




Javítás




A kihúzott rajz bescannelve







ezeknek a felét nem se használtam, csak azt hitem, hogy fogom, 8D az a festék
 ami fekete tartóban van az volt az alap meg a fekete akril,
de majd mutatom a későbbiekben

kezdődjék a föstés...és közben LM.C hallgatás természetesen :-D





A BŐRSZÍN

sárga

egy kis piros

keverem kavarom

Plusz egy csipet barna (pont mint egy recept)
az egészet természetesen egy páleszos pohárban stílusos kikavarni 8D



Ilyen lett. Több rétegben erősebb a szín



ecsetek


Ahol árnyék van ott többször rámentem plusz a szeménél van 
egy kis piros, meg az állánál is...meg az orránál is XD



Közelről

A szemnél barna és sárga van összemosva



A HAJ

a haj az sárgával indul akkor is ha a végleges színe barna

felhasznált ecset
ahonnan a fény jön oda festem a legvilágosabb sárgát

egy kis fekete hozzákevervén és sötétebb lesz
Íme





Tovább sötétítve a sárgát egyre barnásabb lesz
Mint a kávé

addig rakosgatom egymásra a rétegeket amíg meg nem elégszek vele

Kész a  haj. Plusz szar a kép színe mert már sötét volt
és szükség volt a villanyra




RUHÁZAT


főként a fekete akril festéket használtam
ecsetek







Ahonnan a fény jön oda megint raktam sárgát plusz a fekete sok rétegben



A fekete sok vízzel a fehér felső árnyékának jó, meg ide is jött sárga
(Innentől már annyira nem részletezem, viszont az fura volt, hogy a 
nadrágnál a papír máshogy szívta a nedvességet ezért ott csak rövid ideig 
pepecseltem, majdnem elázott)
HOPP EGY MACSKA!!


Socsi a semmiből ott termett






A felső a nadrág és a növények részletezése, 
a nacihoz raktam még egy kis barnát 




A HÁTTÉR

Egy másik nap folytattam és jött a háttér, a növények befejezése és a többi





Itt is a több rétegezéssel csináltam árnyékokat










Utólag még a hajába meg egy két helyre bele mentem fekete akrillal, hogy jobban nézzen ki. A többi háttér már csak lazázás volt, nem élethű de legalább színes. ^w^ 

És így kész a festményke. :3

Ennyi.

2 megjegyzés:

  1. WoW! Olyan klassz! *0*
    Hogy így bemutattad hogyan készült! Valahogy olyan varázslatos. Ahogy így lépésről-lépésre mutatod valahogy egyszerűnek tűnik. A végére mégis olyan érzésem van, hogy nekem ez akkor sem menne. ^^;
    Na, csak szerettem volna szóvá tenni, hogy tetszik ez a bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok kis egyszerű lépés valóban, és ha a sok egyszerű összeadódik abból lesz a festmény...8D

      Hát azért varázslatosnak nem mondanám, de köszönöm a dicséretet, örülök, hogy tetszett a bejegyzés ^^

      Törlés