2012. december 11., kedd

Makvilsocsitl jelentkezik





Hali!
Megcsináltattam a gépünket, hogy még simábban fussanak rajta a programok, jelenleg nagyon szeretem ezt a gépet

Egy YouTube oldalt készítettem rajzos videóknak, engem is érdekel mások, hogy rajzolnak, lehet valakit az érdekel én hogy rajzolok, ki tudja XD. A videók minősége kicsit gagyi, de olyan sokáig tart feltölteni, egy rövidebb videót is, hogy beleőrülök mire felrakja...



Ez a legelső ilyen felvételem, és csak odafirkáltam valamit, alatta Apocaliptica szól






Na de ez..ez komoly négy órás videó lett alapból, a rajzot majdnem végig egy rétegen rajzoltam, szóval ezért lehet érdekes (szerintem XD) egyszer másoltam a szemét, és egy ideig véletlen otthagytam a hátteret külön rétegen, minden más egy rétegen van.  Amikor elkezdtem kirenderelni, és kiderült annyira nagy a file, hogy rá se fér a meghajtóra (ki se mondom hány giga lett, pedig a minőségből még így is visszavettem) ezért csak úgy nagyjából félig van meg a videó XD, mindegy, elsőre elmegy, a zene úgyis kárpótol mindenkit...ugyebár :-D



És elkezdtem egy hosszabb animációs filmen dolgozni, szóval most gyűjtés + szinopszis résznél tartok, az egészről egyelőre többet nem mondanék ...hajrá én! 



Ja és a szépséges Makvilsocsitl néven ne tessék értetlenkedni, a 
YouTube-on majdnem minden értelmes felhasználónév foglalt ez a név a Socsipilli másikfajta névformája, ő a virágok és egyéb jó dolgok azték istene, nem mellékesen a macsekom is ezt a nevet kapta. :-)
a Majavel és Amimitl nevű karaktereim is azték isten nevet kaptak, meg a másik macskánk Vevekojotl is. Imádom ezeket a neveket, ha épp nem  a Thor-t nézzük, akkor Mjölnir macskánk sem úszta volna meg azték istennév nélkül, de nem, ő skandináv isten kalapács lett XD áhh kész...




Na pá lények >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése